Kampanie dla firm we Francji

Kampanie dla firm we Francji + Marketing we Francji - kafelek 1 (1)

Ekspansja we Francji

Co warto wiedzieć, planując kampanie dla firm we Francji? Największym wyzwaniem jest rozpoznanie specyfiki lokalnego rynku, szczególnie poznanie kultury i subtelnych detali, dzięki którym Francuzi czują się jak u siebie. Ponadto, należy zapoznać się z regulacjami prawnymi i opracować działania logistyczne.

Kampanie dla firm we Francji + Marketing we Francji - kafelek 2

Rynek Francuski

Gospodarka Francji jest drugą w Europie i opiera się przede wszystkim na przemyśle spożywczym, chemicznym i motoryzacyjnym. Jest także pierwszym Europie eksporterem energii elektrycznej. Co więc polskie firmy mogą zaoferować Francuzom? Wysoko przetworzone towary przemysłowe, jak np. jachty czy pojazdy.

Kampanie dla firm we Francji + Marketing we Francji - kafelek 3 (1)

Firma we Francji

Francja ma wielu partnerów gospodarczych, dlatego dobrze jest uzyskać przewagę już na starcie, poznając panujące w tym kraju zwyczaje. Jednym ze sposób poznania zwyczajów panujących na francuskim rynku jest udział w targach branżowych, na których można nawiązać wiele kontaktów biznesowych.

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Kampanie dla firm we Francji.
Formalności administracyjne

Prowadzenie działalności we Francji

Prowadząc kampanie dla firm we Francji, poznaliśmy już lokalny system prawny i administracyjny. Dzięki temu, możemy wesprzeć naszych klientów w tego typu decyzjach i podpowiedzieć, jakie są najlepsze działania dla danej branży.

Prowadzenie działalności we Francji może przybierać różne formy, w zależności od przyjętej strategii oraz rodzaju działalności. Inwestor zagraniczny może działać jako osoba fizyczna bądź osoba prawna, a także dokonywać zmian w ramach wybranej przez niego formy prowadzenia działalności, które są dość zbliżone do tych w Polsce.

Zagraniczna firma, która pragnie wejść na rynek francuski może wybrać jedną z trzech opcji, uzależnionych od stopnia niezależności, jaką ma mieć podmiot we Francji: przedstawicielstwo/biuro łączności, oddział lub filia.

Kampanie dla firm we Francji + Marketing we Francji - firma
Kampanie dla firm we Francji + Marketing we Francji - spółka

Formalności administracyjne

czerwone z szarym lewa gora - agencja marketingowa warszawa

Marketing we Francji

Aby ułatwić Ci wejście na nowy rynek, wykonamy dla Ciebie analizę konkurencji i postaramy się dopasować Twoją ofertę do wymogów francuskiego rynku. Opracujemy strategię marki, produktu oraz pomożemy stworzyć odpowiednią strategię promocyjną. Warto pamiętać o tym, że najważniejsze jest zaspokajanie potrzeb konsumentów.

Działając w pełni kompleksowo jesteśmy wstanie ograniczyć Wasze działania do minimum, a dokładnie do dostarczenia dla nas gotowego produktu. My zajmiemy się:

  • Analizą rynku
  • Analizą konkurencji i cen
  • Tłumaczeniem strony internetowej
  • Strategią marketingową
  • Pomocą w rejestracji spółki
  • Wsparciem z formalnościami celnymi i urzędowymi
  • Promocją firmy na wielu kanałach

I wiele więcej, w zależności od tego, czego potrzebujesz. Sprawdź naszą ofertę dla kampanii zagranicznych, aby poznać szczegóły.

białe z czerwonym lewa góra - Agencja Marketingowa Warszawa

Porozmawiajmy

Skontaktuj się z nami, aby poznać pełną ofertę naszej agencji.
Nakatomi Agencja Marketingowa Warszawa

Jesteśmy międzynarodową agencją marketingową zajmującą się kompleksowymi kampaniami B2B oraz B2C.

Nakatomi® – We create your future.

Nakatomi® – All rights reserved

bt_bb_section_top_section_coverage_image
Agencja Marketingowa Warszawa - footer