Promocja polskich firm i produktów w Japonii z Nakatomi to oferta skierowana dla przedsiębiorców szukających nowych rynków zbytu.
Kraj wschodzącego słońca jest trzecim największym rynkiem na świecie, ustępując jedynie Chinom i Stanom Zjednoczonym. Oznacza to ogromny potencjał inwestycyjny, po który sięga coraz więcej polskich firm.
W Nakatomi przygotujemy Cię na start na rynku japońskim. Przetłumaczymy stronę internetową, przeprowadzimy pełną analizę rynku, zapewniamy także wsparcie merytoryczne w kwestiach kulturowych. Wszystko po to, aby uniknąć faux pas i aby Twoja inwestycja przyniosła zyski. Kampanie właściwe prowadzimy z native speakerami języka japońskiego, utrzymując najwyższe standardy.
Myślisz o Japonii, ale nie jesteś pewien, czy Twój produkt się sprzeda? Skontaktuj się z nami i otrzymaj darmową poradę.
Aby promocja firmy w Japonii się udała, należy się do niej odpowiednio przygotować. Każdy projekt wejścia na rynek zagraniczny zaczynamy od analizy rynku i produktu naszego klienta. Badamy konkurencję, zapotrzebowanie, porównujemy ofertę z tymi obecnymi na rynku. W skrócie – sprawdzamy, czy produkt ma rację bytu na danym rynku. Przeprowadzamy również wstępną ocenę sytuacji prawnej – czy potrzebne są certyfikaty? Specjalne zgody lub dokumenty? Sprawdzimy to za Ciebie!
Po części analitycznej, kiedy mamy wszystkie potrzebne informacje i wiemy już, że istnieje potencjał dla Twojej firmy, przechodzimy do budowania strategii marketingowej, w która wyznaczy tory do działań. Równolegle, przygotowujemy stronę internetową i wszystkie kanały komunikacji do kontaktu z klientami. Dzięki tym działaniom możemy prowadzić skuteczny marketing w Japonii.
Po okresie przygotowań, kiedy cele biznesowe zostały określone, a strategia marketingowa jest gotowa, czas na działania główne, czyli kampanie marketingowe w Chinach.
Nasza oferta obejmuje głównie działania internetowe, jednak w zależności od rozmiarów kampanii zawsze jesteśmy gotowi do działań stacjonarnych.