Pozycjonowanie stron w Hiszpanii

Rejestracja domeny
Chcąc wprowadzić nasze usługi lub produkty na rynek hiszpański, należy zacząć od zarejestrowania domeny. By poprawnie wykonać pozycjonowanie stron w Hiszpanii należy pamiętać o domenie oznaczonej „.es”. Dzięki temu nie tylko znacząco ułatwimy pracę wyszukiwarce i zwiększymy swoje szanse na znalezienie naszej strony przez hiszpańskich użytkowników, ale przyczyni się również do wzrostu zaufania do naszej firmy. Następnie należy wykonać analizę konkurencji wśród lokalnych przedsiębiorców.
Media społecznościowe
Hiszpanie bardzo chętnie korzystają z Social Mediów. Poza Facebookiem i Twitterem, korzystają również z Tuenti – platformy społecznościowej, będącej odpowiednikiem Facebooka. Jeśli chodzi o wyszukiwarki, Hiszpanie najchętniej, bo aż w ponad 95% korzystają z Google. Niewielką popularnością cieszą się jeszcze Bing i Yahoo. Warto skorzystać także z wyszukiwarki Terra. Dzięki niej można trafić do użytkowników, korzystających z lokalnych przeglądarek, a tym samym dotrzeć do większej ilości użytkowników lokalnie.
Baza linków i optymalizacja witryny
Wykonując pozycjonowanie stron w Hiszpanii warto zdecydować się na skorzystanie z otwartego katalogu stron DMOZ. Dzięki niemu możemy w łatwy sposób znaleźć strony tematycznie powiązane z naszą ofertą. Warto jest korzystać również z innych bezpłatnych katalogów, takich jak linkadoo.es. Ważne, by nasze wpisy trafiały na wartościowe strony, które mają rzeczywisty wpływ na pozycjonowanie. Ręczne dodawanie wpisów jest o wiele bardziej wartościowe od wpisów automatycznych.
białe z czerwonym prawy dół prawy - Agencja Marketingowa Warszawa

Pozycjonowanie stron w Hiszpanii

 
Hiszpania to rynek o ogromnym potencjale na terenie Europy. Stanowi atrakcyjny rynek dla polskich przedsiębiorców. Zgodnie ze statystykami, obecnie Hiszpanię zamieszkuje ponad 38 milionów internautów. To wystarczający argument, by chcieć dotrzeć do potencjalnych odbiorców poprzez sieć. Różnorodność odmian języka ma tu niemałe znaczenie. W Hiszpanii używa się bowiem czterech głównych odmian języka, a więc kastylijskiego, katalońskiego, galicyjskiego i baskijskiego. Każda z nich różni się od pozostałych i posiada niezwykle silną identyfikację lokalną.
 
 
 
Niezwykle ważne jest to, by tworząc pozycjonowanie stron w Hiszpanii uwzględnić kwestie językowe.

Klient gwarantowany w Hiszpanii

 
Wzrost konwersji jest czynnikiem stanowiącym o tym, że pozycjonowanie naszej strony przebiega pomyślnie. Cechą charakterystyczną świadczącą o tendencji wzrostowej jest wzrost pozycji użytych przez nas fraz kluczowych oraz zoptymalizowanych słów kluczowych w serwisie. Powinno iść to w parze ze wzrostem liczby wyświetleń w wyszukiwarce, no i oczywiście ze zwiększonym zainteresowaniem naszym produktem bądź usługą. Wzrost konwersji oznacza, że w sposób właściwy podeszliśmy do kwestii pozycjonowania. Tym samym naszym klientom, możemy dać gwarancję pozyskania określonej liczby klientów, przy określonych kosztach kampanii.
 
 
 
Pozycjonowanie stron w Hiszpanii jest tylko jednym z wielu działań, które oferuje Nakatomi przy kampaniach na tym rynku.
 
Kampanie w Polsce i za granicą - Agencja Marketingowa Warszawa
white-curve-bottom
AXN Agencja Marketingowa Warszawa
AGORA Agencja Marketingowa Warszawa
MANTA Agencja Marketingowa Warszawa
PZU Agencja Marketingowa Warszawa
CONTINENTAL Agencja Marketingowa Warszawa
MEDICOVER Agencja Marketingowa Warszawa
DB Agencja Marketingowa Warszawa
MTV Agencja Marketingowa Warszawa
AKADEMIA Agencja Marketingowa Warszawa
BUBBLES Agencja Marketingowa Warszawa
ATELIER Agencja Marketingowa Warszawa
DEKPOL Agencja Marketingowa Warszawa
NO
NO

Porozmawiajmy

Skontaktuj się z nami, aby poznać pełną ofertę naszej agencji.
nakatomi

Jesteśmy międzynarodową agencją marketingową zajmującą się kompleksowymi kampaniami B2B oraz B2C.

Nakatomi® – We create your future.

Accredited Agency
clutch
Good Firms
Top PPC Company
Accredited Agency
clutch
Good Firms
Top PPC Company

Nakatomi® – All rights reserved

footer
Agencja Marketingowa Warszawa - footer