Pozycjonowanie stron w Stanach Zjednoczonych

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron w Stanach Zjednoczonych nie różni się od pozycjonowania w Polsce poza jednym, ale jakże ważnym szczegółem - konkurencją. Rynek amerykański jest najbardziej chłonnym rynkiem na sprzedaż internetową, na nim istnieje najwięcej aktywnych stron internetowych. Posiada ogromny potencjał, niezależnie od rodzaju usług. Pozycjonowanie jest kluczowym elementem. To dzięki pozycjonowaniu wasza strona będzie często odwiedzana przez odbiorców. Pozwoli Wam zaistnieć na rynku amerykańskim w TOP 10.

Pozycjonowanie stron internetowych, jeśli jest robione dobrze, jest najtańszą formą reklamy, która dociera do milionów zainteresowanych odbiorców.

Domena .us

Wybór odpowiedniej domeny to pierwszy krok w kierunku właściwego pozycjonowania stron w Stanach Zjednoczonych. Domena krajowa w Stanach Zjednoczonych to .us. Kiedy zatem wybrać popularną domenę .com? To domena globalna, zatem wybieramy ją, gdy chcemy pozycjonować się „ogólnie” - bez wyboru rynku. W przypadku wejścia na rynek amerykański wybieramy domenę krajową. us. Kupujemy domenę u dostawcy, który oferuje nam najlepszą cenę. Przed zakupem porównajcie oferty. Podobnie należy postąpić z zakupem hostingu.

Chcąc pozycjonować na rynku USA wybierajcie domenę .us. Domenę i hosting kupujcie u dostawcy, który w rozliczeniu 10-letnim wychodzi najkorzystniej.

Optymalizacja

Jak optymalizujemy stronę internetową pod wyszukiwanie w Stanach Zjednoczonych? Standardowo ustawiamy wszystkie elementy SEO strony. Największym błędem jest kopiowanie tekstów z innych stron internetowych. Google szybko wyłapuje duplikat treści. Nawet po zdjęciu duplikatu w algorytmach już zawsze zapisana będzie informacja o kopiowanej treści, co może skutkować utratą pozycji strony w rankingu. Ważnym elementem jest także dobór odpowiednich słów kluczowych i nasycenie nimi tekstów zawartych na stronie.

Unikaj duplikatu treści na swoim portalu. Na stronie umieszczaj jedynie oryginalne treści, zawierające najbardziej wartościowe słowa kluczowe.
białe z czerwonym prawy dół prawy - Agencja Marketingowa Warszawa

Linkowanie do domen .us

O skuteczności pozycjonowania decyduje wiele elementów. Do tych istotnych należy odpowiednie linkowanie – wprowadzanie linków, prowadzących do naszej strony www ze stron trzecich. Wydawać by się mogło, że sprawa jest prosta i każdy będzie umieć to zrobić. Nic bardziej mylnego. Tworząc pozycjonowanie stron w Stanach Zjednoczonych, wprowadzamy linki na domeny .us oraz .com.
Kluczowe są: wartość strony oraz typ linku, częstotliwość i naturalne wpisy.

dofollow / nofollow 

Proponujemy systematyczne zamieszczanie linków, np. 10 dziennie z domen o silnej pozycji. Warto korzystać też z domen .edu. Charakteryzują się wysoką wartością. Należy unikać linków z tzw. „katalogów” – Google uznaje je za bezwartościowe. Kluczowym elementem jest także wrzucanie jak najwięcej unikatowych tekstów (blog, aktualności).
Stosując oba typy linków – dofollow i nofollow uzyskujemy różnorodność, co nie pozostaje niezauważone przez Google. 
Kampanie w Polsce i za granicą - Agencja Marketingowa Warszawa
white-curve-bottom

Pozycjonowanie stron vs Google Ads
W Stanach Zjednoczonych

Jaki wpływ ma Kampania Google na pozycjonowanie strony internetowej? Pozycjonowanie stron w Stanach Zjednoczonych (oraz na innych rynkach zagranicznych) jest procesem długotrwałym. Warto zatem wykorzystać wszystkie dostępne narzędzia, by ten proces usprawnić.
Pozycjonowanie czy Google Ads w USA

Wchodząc na obce rynki koniecznie musimy zadbać o widoczność już od pierwszych dni kampanii. W takim przypadku naprzeciw naszym oczekiwaniom wychodzi Google Ads. Dobrze targetowane reklamy Google doprowadzą odbiorców do waszej strony internetowej. Jako jedna z wiodących agencji w Polsce, działająca na rynku amerykańskim, posiadamy sztab doświadczonych i certyfikowanych pracowników, którzy współpracują z Google od kilku lat.

Koszty kampanii Google Ads w USA

Algorytmy Google są dynamiczne. Podobnie jest w przypadku stawek za reklamy. Jako agencja specjalizująca się w Google Ads w USA możemy zagwarantować wam pozyskanie określonej ilości leadów oraz przejść na stronę w cenie nie wyższej niż 99 centów za wejście. Nakatomi® to jedna z nielicznych agencji marketingowych, dająca tak dalece idące gwarancje na pozyskanie klienta, niezależnie od branży w jakiej działamy. W cenie kampanii otrzymacie Państwo analizy kampanii, analizy słów kluczowych oraz raportowanie w każdym miesiącu trwania kampanii.

Co wybrać w dłuższej perspektywie?

Przy prowadzeniu kampanii marketingowych w Stanach Zjednoczonych ważnym ich elementem jest rozłożenie w odpowiedni sposób kosztów. Google Ads daje nam możliwość ustawienia nieograniczonej ilości fraz bez ponoszenia kosztów. Płacimy dopiero za efekt (konwersję), czyli np. przejście na stronę. Jest to ogromna przewaga reklamy w Google nad stacjonarnym pozycjonowaniem stron internetowych. Więcej ścieżek promocji oznacza większe szanse na pozyskanie klienta. Nasza agencja prowadzi działania na 10-15 płaszczyznach jednocześnie.

AXN Agencja Marketingowa Warszawa
AGORA Agencja Marketingowa Warszawa
MANTA Agencja Marketingowa Warszawa
PZU Agencja Marketingowa Warszawa
CONTINENTAL Agencja Marketingowa Warszawa
MEDICOVER Agencja Marketingowa Warszawa
DB Agencja Marketingowa Warszawa
MTV Agencja Marketingowa Warszawa
AKADEMIA Agencja Marketingowa Warszawa
BUBBLES Agencja Marketingowa Warszawa
ATELIER Agencja Marketingowa Warszawa
DEKPOL Agencja Marketingowa Warszawa
NO
NO

Porozmawiajmy

Skontaktuj się z nami, aby poznać pełną ofertę naszej agencji.
nakatomi

Jesteśmy międzynarodową agencją marketingową zajmującą się kompleksowymi kampaniami B2B oraz B2C.

Nakatomi® – We create your future.

Accredited Agency
clutch
Good Firms
Top PPC Company
Accredited Agency
clutch
Good Firms
Top PPC Company

Nakatomi® – All rights reserved

footer
Agencja Marketingowa Warszawa - footer