Pozycjonowanie stron we Francji

Google.fr
Zdecydowanym faworytem dla francuskich użytkowników internetu jest właśnie Google. Korzysta z niej ponad 95% francuskich obywateli. Pozostałe osoby wybierają Yahoo (2,6%) oraz Bing. Jeśli więc decydujemy się na pozycjonowanie stron we Francji, musimy wiedzieć, że to właśnie ta przeglądarka ma tam najistotniejsze znaczenie.
Dobór słów kluczowych
Warto wiedzieć, że Francuzi najczęściej wyszukują frazy w języku ojczystym. Jeśli chcemy, by nasze produkty lub usługi dotarły do potencjalnych odbiorców, powinniśmy unikać wyrazów obcojęzycznych lub ich połączeń. Podczas tworzenia contentu na stronie warto zwrócić uwagę na długość fraz. Należy to uwzględnić przy doborze słów kluczowych.
Budujemy zaplecze
W pozycjonowaniu ważne jest, aby nasze pozycje w lokalnych wyszukiwarkach plasowały się jak najwyżej. Wartościowe linki są cennym elementem w pozycjonowaniu. Poza tym istotnym elementem tych działań jest, trafienie do użytkowników internetu także poprzez popularne portale społecznościowe. Sfera biznesowa najczęściej korzysta z Viadeo i LinkedIn.
białe z czerwonym prawy dół prawy - Agencja Marketingowa Warszawa

Efektywna optymalizacja strony

Zaletą właściwego stosowania zasad SEO jest wzrost zainteresowania kupnem naszych produktów lub usług. Robiąc to we właściwy sposób i zgodnie z zasadami możemy mieć pewność, że użytkownicy zostaną przekierowani na naszą witrynę.
Pomoc native speakera

Decydując się na budowę strony w obcym języku, warto skorzystać z usług rodzimego użytkownika danego języka. Swoboda w posługiwaniu się językiem, znajomość wyrażeń i dialektów jest po prostu nieoceniona przy budowie strony francuskojęzycznej. Należy ją odpowiednio przystosować dla francuskiego klienta. Wzrasta wówczas wartość merytoryczna strony, łatwiej jest nam również wzbudzić zaufanie potencjalnych klientów. Dzięki temu możemy mieć pewność, że treści na naszej stronie będą w 100% poprawne. Znajomość zawiłości językowych pozwoli na swobodniejsze tworzenie treści oraz naturalne użycie słów kluczowych, co uczyni pozycjonowanie stron we Francji prostszym zadaniem.

Efektywna optymalizacja
Profesjonalny wygląd witryny z całą pewnością wpływa na prestiż i wizerunek firmy. Stanowi ona bowiem naszą wizytówkę, dlatego to ważne, by była dopracowana w najdrobniejszym szczególe. Jej atrakcyjność, prawidłowo dobrane frazy kluczowe oraz zawartość merytoryczna, może stanowić klucz do sukcesu na rynku francuskim. Długotrwały wzrost wyników strony internetowej w wyszukiwarce może przynieść wymierne korzyści naszej firmie, jak również pomnożyć nasze zyski. Pozycjonowanie stron we Francji to tylko jedno z wielu działań, jakie oferuje Nakatomi w zakresie kampanii dla firm we Francji.
AXN Agencja Marketingowa Warszawa
AGORA Agencja Marketingowa Warszawa
MANTA Agencja Marketingowa Warszawa
PZU Agencja Marketingowa Warszawa
CONTINENTAL Agencja Marketingowa Warszawa
MEDICOVER Agencja Marketingowa Warszawa
DB Agencja Marketingowa Warszawa
MTV Agencja Marketingowa Warszawa
AKADEMIA Agencja Marketingowa Warszawa
BUBBLES Agencja Marketingowa Warszawa
ATELIER Agencja Marketingowa Warszawa
DEKPOL Agencja Marketingowa Warszawa
NO-Agencja-Marketingowa-Warszawa
logo-new-orleans-klub-nocny-warszawa-(2)
Nakatomi Agencja Marketingowa Warszawa

Jesteśmy międzynarodową agencją marketingową zajmującą się kompleksowymi kampaniami B2B oraz B2C.

Nakatomi® – We create your future.

Nakatomi® – All rights reserved

bt_bb_section_top_section_coverage_image
Agencja Marketingowa Warszawa - footer