Markedsføringsbyrå

Kampanie w
Social Media

Kampanie w Social Media to współcześnie podstawowy filar marketingu wielu marek. Dlaczego warto prowadzić profil firmowy w mediach społecznościowych?
Markedsføringsbyrå
tło
AXN Agencja Marketingowa Warszawa
MANTA Agencja Marketingowa Warszawa
AGORA Agencja Marketingowa Warszawa
PZU Agencja Marketingowa Warszawa
DEKPOL Agencja Marketingowa Warszawa
CONTINENTAL Agencja Marketingowa Warszawa
DB Agencja Marketingowa Warszawa
MEDICOVER Agencja Marketingowa Warszawa
MTV Agencja Marketingowa Warszawa
AKADEMIA Agencja Marketingowa Warszawa
BUBBLES Agencja Marketingowa Warszawa
ATELIER Agencja Marketingowa Warszawa
NO

Czym są kampanie w Social Media?

Kampanie social media polegają na wykorzystaniu przynajmniej jednego lub większej liczby kanałów w mediach społecznościowych. Wybór serwisu zależy wyłącznie od Ciebie – do dyspozycji są Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Pinterest itp.

Z pomocą kampanii marketingowej przeprowadzonej w mediach społecznościowych możesz jeszcze skuteczniej wypromować swoją markę i zbudować lojalną oraz zaangażowaną społeczność. Kluczowe znaczenie ma to, że kampanie social media wymagają dużej intensywności, mierzenia efektów oraz skutecznego targetowania.

W Nakatomi dbamy o to, żeby kampanie w mediach społecznościowych zapewniały jeszcze więcej korzyści dzięki kampaniom 360 stopni. Koherentne i synergiczne działania na wielu platformach zapewniają znaczące efekty.

kampanie w social media
agencja pr

Dlaczego warto prowadzić kampanie w Social Media?

Kampanie w social media każdego roku mają coraz większe znaczenie w marketingu. Dzieje się tak przez postępującą cyfryzację i wciąż rosnącą liczbę osób spędzających czas w mediach społecznościowych. Raport KEPIOS z 2021 roku mówi aż o 4.55 miliardach użytkowników, czyli ponad połowie populacji globu. Dlaczego te liczby są ważne? Celem marketingu jest dotarcie do klienta dokładnie tam, gdzie on jest. Czyli w mediach społecznościowych.

Zwiększenie zasięgów
Zaufanie do marki
Przyrost konwersji

Odpowiednie prowadzenie kampanii w social media to nie tylko wybranie platformy i stworzenie interesującego contentu. Dobranie odpowiedniego komunikatu i rodzaju reklamy do etapu na ścieżce zakupowej, targetowanie, optymalizacja budżetu to umiejętności, których opanowanie zajmuje miesiące, a nawet lata.

Współpraca z agencją marketingową Nakatomi to gwarancja profesjonalnej obsługi profilu firmowego pod każdym względem. Nasze specjalistki social media biegle poruszają się w najnowszych trendach social mediów. Stale też rozwijają swoje umiejętności na szkoleniach, aby Twoja marka zawsze była na bieżąco.

Ton komunikacji i treści jest dostosowywany do odpowiednich kanałów i strategii komunikacji firmy.

W Nakatomi dbamy o Twoją firmę przez przemyślanie działania nastawione na jasne cele. Dlatego współpracę rozpoczynamy od stworzenia strategii komunikacji, która określa te cele i sposób ich realizacji. Nasi klienci co miesiąc otrzymują raport, dzięki czemu mają pewność skuteczności pracy agencji.

Kampanie w Social Media
0123456789001234567890.01234567890%
Tyle osób w Polsce korzysta z mediów społecznościowych.
01234567890h
Średnio właśnie tyle czasu dziennie spędza Polak w social mediach.
0123456789001234567890%
Połowa zysków 14 największych branż pochodzi z social mediów.
0123456789001234567890.01234567890%
Tyle osób wyszukuje firmy w mediach społecznościowych.

Zyskaj dzięki Social Media

Zasięgi

Świadomość

Zainteresowanie

Zaufanie

Konwersje

Lojalność

czerwone z szarym lewa gora - agencja marketingowa warszawa

Social Media,
poznaj je bliżej

Facebook

Prowadzimy strony oraz grupy firmowe na Facebooku, tworząc interesujący content tekstowy i graficzny. Utrzymujemy kontakt z odbiorcami i moderujemy treści, dbając o dobry wizerunek Twojej firmy.

Instagram

Tworzymy estetyczne i zwracające uwagę treści graficzne, które przyciągną odbiorców do zainteresowania się Twoimi produktami. Wykorzystujemy trendy, aby Twoja marka zawsze była na topie.

Twitter

Wykorzystujemy Twittera do bezpośredniego kontaktu z Twoimi klientami oraz do Real Time Marketingu. Zdobywamy w ten sposób zaufanie odbiorców i utrzymujemy ich lojalność, jednocześnie wzmacniając markę.

YouTube

Tworzymy wyjątkowe reklamy wideo, współpracując z profesjonalnymi studiami. Z nami dotrzesz do swoich odbiorców jak najniższym kosztem na najpopularniejszej platformie w Polsce.

LinkedIn

Pozyskujemy wartościowe leady B2B, dzięki precyzyjnym narzędziom platformy LinkedIn. Prowadzimy kampanie dostosowane do każdego etapu lejka sprzedażowego, aby Twoja firma zyskała nowych partnerów.

Pinterest

Współpracujemy z fotografami i grafikami, aby stworzyć unikatowe treści graficzne promujące Twoją firmę. Pinterest jest szczególnie skuteczny w branży kosmetycznej i odzieżowej, zwiększając zasięgi i wspierając sprzedaż.
szary z czerwonym prawa góra
Kampanie w social media

Jakie są cele działań w mediach społecznościowych?

Istotnym elementem kampanii prowadzonej w mediach społecznościowych jest cel, który jest dopasowany do grupy docelowej marki. Tak naprawdę cele mogą dotyczyć wielu kwestii:

  • Dotarcia do nowych użytkowników
  • Poinformowania o nowych produktach
  • Poprawy zaangażowania odbiorców
  • Zbudowania eksperckiego wizerunku
  • Poszerzenia bazy mailingowej
  • Przekierowania do sprzedaży
  • Zwiększenie lojalności marki

W takich przypadkach media społecznościowe pozwolą osiągnąć najszybsze i najkorzystniejsze efekty, ponieważ umożliwiają interakcję z odbiorcami. Tworząc cele kampanii social media, warto kierować się strategią SMART: Specific, Measurable, Achievable, Relevant, Time-bound.

kampanie marketingowe w Polsce - tło 1
marketing szeptany nakatomi

Korzyści kampanii w Social Mediach

Kampanie w social media

Niskie koszty kampanii

W porównaniu do innych form promocji, kampanie w social media generują najniższe koszty. Przede wszystkim są na tyle elastyczne, że umożliwiają maksymalne dostosowanie do budżetu firmy, co jest naprawdę korzystnym rozwiązaniem dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Dodatkowo, to Ty decydujesz, ile pieniędzy przeznaczysz na reklamę, a koszty są liczone od konkretnej konwersji. W ten sposób masz maksymalną kontrolę nad wydatkami.

Kampanie w social media

Generowanie ruchu

Social media zrzeszają miliony użytkowników z różnych części świata. Tym samym dają Ci dostęp do nieograniczonego grona potencjalnych klientów. Sprawia to także, że jeszcze szybciej możesz dostrzec pozytywne efekty kampanii marketingowej, w tym generowanie ruchu na stronie internetowej.

Dopiero zaczynasz swoją działalność, a może chcesz zdążyć przed ważnym wydarzeniem np. Black Friday? Zatem kampania w mediach społecznościowych jest właśnie dla Ciebie.

Kampanie w social media

Precyzyjne targetowanie

W jeszcze bardziej szczegółowy sposób możesz określić swoją grupę docelową. Wybierz spośród różnych opcji targetowania, typu wiek, płeć, lokalizacja czy zainteresowania. Dzięki temu skutecznie dotrzesz do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą Twojej firmy.

Użytkownicy mediów społecznościowych dobrowolnie udostępniają wiele danych – teraz możesz z nich skorzystać, aby precyzyjnie określić grupę odbiorczą Twoich reklam.

Kampanie w social media

Skracanie dystansu

Media społecznościowe pozwalają maksymalnie skrócić dystans między sprzedawcą a klientem, co zwiększy wiarygodność marki i sprawi, że stanie się jeszcze bardziej przyjazna dla odbiorców. Buduje to większe zaufanie, emocjonalne zaangażowanie z marką i zapewnia lojalność.

Bezpośredni kontakt przez odpowiedzi na komentarze i wiadomości prywatne, a do tego reakcje na wypowiedzi odbiorców, są świetnym sposobem na lojalne grono fanów.

Kampanie w social media

Wsparcie sprzedaży

Przemyślanie przygotowane i zrealizowane kampanie w mediach społecznościowych aktywnie wspierają sprzedaż. To jedna z najefektywniejszych form digital marketingowych, dzięki czemu zrealizujesz swoje założenia i poprawisz konwersję, w tym sprzedaż.

Kampanie w social media

Duże możliwości

Kampania w social mediach może być naprawdę różnorodna, a tym samym maksymalnie dostosowana do Twoich potrzeb. Dzięki kreatywności i wiedzy specjalistów, nawet mała marka z niewielkim budżetem reklamowym może zdobyć wysokie zasięgi i spełnić zakładane cele sprzedażowe.

Kampanie w social media

Kontrolowanie efektów

Social Media zapewniają bezpośredni dostęp do statystyk, reakcji i zachowań odbiorców. Dodatkowo, profesjonaliści mogą zdobyć więcej informacji korzystając z tagów. Dzięki temu jeszcze szybciej można modyfikować działania, aby kampania przyniosła oczekiwane rezultaty.

Kampanie w social media

Budowanie wizerunku

Z pomocą mediów społecznościowych nie tylko zaprezentujesz swoją ofertę, ale również zaistniejesz w świadomości odbiorców. Kampania pozwoli Ci stworzyć i zadbać o wizerunek, który wyróżni Cię na tle konkurencji. Social Media są ważnym elementem strategii PR-owej.

Jak zdobyć klienta w mediach społecznościowych?
5 sprawdzonych metod

1. Postaw na remarketing

Skuteczna kampania w mediach społecznościowych umożliwia wyświetlanie reklam osobom, które już wcześniej odwiedziły Twoją stronę www lub sklep online, ale nie dokonały zakupu. Remarketing przypomni o przeglądanych produktach bądź usługach i na nowo rozbudzi zainteresowanie użytkowników. Do tego typu kampanii doskonale nadaje się Facebook.

Wystarczy, że podłączysz do swojej witryny specjalny kod śledzący ruch. Z jego pomocą zyskasz mnóstwo potrzebnych informacji, które następnie wykorzystasz do stworzenia listy remarketingowej. W konsekwencji kierujesz reklamę jedynie do osób faktycznie zainteresowanych Twoją ofertą. Takie zawężenie i precyzyjne określenie potencjalnych odbiorców ułatwia stworzenie jeszcze bardziej spersonalizowanych komunikatów reklamowych.

Kampanie w social media

2. Twórz ciekawe i oryginalne reklamy

Konkurencja w sieci jest naprawdę spora, ale profesjonalne kampanie social media pozwolą Ci wyróżnić się na tle konkurencji. Możesz samodzielnie o to zadbać lub skorzystać z pomocy specjalistów.

Wykorzystaj różne formaty reklam, aby banery reklamowe przyciągały uwagę i trafiły do jeszcze szerszego grona odbiorców. Facebook umożliwia testowanie wielu rozwiązań, abyś mógł monitorować i sprawdzać, która kampania przynosi najkorzystniejsze rezultaty.

Czy wiesz, jak profesjonalne firmy dbają o wyróżnienie reklam w social mediach? Stosują ciekawe obrazy i grafiki, aby jeszcze dokładniej zaprezentować oferowane przez Ciebie produkty lub usługi. Poza tym dodają linki przekierowujące, tworzą krótkie filmiki, a do tego stosują karuzele z różnymi linkami.

Kampanie w social media

3. Prowadź dialog, a nie monolog

Bezpośredni kontakt z klientem to jeden z najważniejszych atutów mediów społecznościowych. Poza tym kampania w social mediach przestała być monologiem, jak bywa w tradycyjnych akcjach promocyjnych. Więź, jaka nawiązuje się między marką a klientem, ma kluczowe znaczenie, ponieważ dynamiczny dialog zmniejsza dystans, a to znowu wpływa na lojalność względem danego sklepu lub producenta.

Zastanawiasz się, w jaki sposób media społecznościowe sprawią, że Twoja firma zyska bardziej „ludzki” charakter? Możliwość szybkiego zadania pytania, ekspresowe odpowiedzi oraz zamieszczanie komentarzy w social mediach to tylko podstawowe przykłady. Ważne jest tylko to, żebyś nie ignorował swoich klientów, ale dynamicznie uczestniczył w dyskusjach pod postami. To wszystko sprawi, że zbliżysz się do swoich klientów, a do tego wzbudzisz większe zaufanie i poprawisz efektywność kampanii reklamowej. Przede wszystkim zachęcisz potencjalnych klientów do włączenia się do społeczności, którą tworzysz.

Kampanie w social media

4. Wykorzystaj kampanie do stworzenia bazy danych

Media społecznościowe to dobre miejsce na znalezienie klientów, ponieważ użytkownicy każdego dnia udostępniają tak wiele danych, które możesz wykorzystać do stworzenia bazy danych. Z jej pomocą prowadzenie kampanii marketingowej będzie jeszcze efektywniejsze. W tym celu dodaj link do e-booka lub raportu na fanpage swojej firmy bądź dodaj formularz potencjalnych klientów do kampanii InMail na LinkedIn.

Dobrym sposobem na budowanie bazy danych jest Facebook Lead Ads, który powoduje wygenerowanie formularza wypełnionego danymi z Facebooka. Znajdziesz tam imię, nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu – z pomocą tych informacji prześlesz użytkownikom dodatkowe materiały promocyjne, spersonalizujesz wiadomości, udostępnisz bony zniżkowe, a przede wszystkim z większą łatwością skontaktujesz się z potencjalnym klientem.

Kampanie w social media

5. Analizuj zachowania użytkowników

Media społecznościowe umożliwiają nieustanne analizowanie efektów kampanii – zarówno online, jak i offline. Z pomocą otrzymanych danych przygotujesz jeszcze skuteczniejszą reklamę, a przede wszystkim dotrzesz do klientów na różnych etapach ścieżki zakupu.

Profesjonaliści do analizy wyników kampanii social media wybierają specjalne narzędzia, a szczególnie Google Analytics – dzięki niemu dowiesz się, z jakich źródeł użytkownicy trafili na Twoją stronę, ile czasu na niej spędzili, a także jakie działania tam wykonali. Możesz też wykorzystać wbudowane narzędzia do statystyk swojej kampanii, które oferują serwisy społecznościowe.

Z pomocą geolokalizacji sprawdzisz zachowania offline potencjalnych klientów. To bardzo przydatna metoda, jeśli chcesz trafić do odbiorców w konkretnym mieście.

zachowania uzytkownikow
białe z czerwonym lewa góra - Agencja Marketingowa Warszawa
agencja PR

Wpływ mediów społecznościowych na SEO

Kampanie w Social Media mają zasadniczy wpływ na optymalizację pod przeglądarki (SEO) oraz pozycjonowanie strony. Wynika to z faktu, że Google indeksuje linki z mediów społecznościowych jako wartościowe, więc każdy link dofollow kierujący na stronę internetową będzie cenniejszy niż ten sam link wstawiony z innej strony. Ponadto, same profile w social media można optymalizować pod przeglądarki, aby fanpage były wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania. Stąd łączenie kampanii w social media i pozycjonowania strony zapewnia harmonijne efekty.

W Nakatomi tworzymy spójną strategię uwzględniającą kampanie w social media i działania SEO w ramach kampanii 360 stopni. Nasza oferta obejmuje:

  • Audyt SEO strony internetowej i mediów społecznościowych
  • Optymalizację strony i social media pod SEO
  • Budowanie bazy linków m.in. w mediach społecznościowych
  • Spójne działania w ramach całej kampanii

Skontaktuj się z nami korzystając z formularza wyceny, aby uzyskać spersonalizowaną ofertę dla swojej firmy.

6 najpopularniejszych platform Social Media

Facebook Ads

Facebook to najpopularniejszy portal społecznościowy, który jest chętnie wybierany przez firmy. Możesz tam skorzystać z systemu płatnych kampanii reklamowych. To wyjątkowo efektywny kanał, ponieważ dysponuje naprawdę zaawansowanymi możliwościami. Dodatkowo kampanie reklamowe nie ograniczają się jedynie do Facebooka, ponieważ umożliwiają też dodanie reklam na Messengerze, Instagramie i Audience Network.

Ważnym elementem jest precyzyjne targetowanie grupy docelowej, co umożliwia dotarcie do klientów na różnych etapach zakupu produktu bądź usługi. Na Facebooku możesz skierować kampanię do osób, które jeszcze nie znają Twojej marki. Komunikaty reklamowe z pewnością będą dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów, a zaawansowane narzędzia do remarketingu skutecznie przypomną o Twojej ofercie.

Formaty reklam na Facebooku:

  • Obraz – zdjęcia produktów i grafiki związane z marką, do których możesz dodać krótki opis oferty, aby zachęcić odbiorców do interakcji.
  • Film – materiały wideo przyciągają największą uwagę i zaangażowanie użytkowników, wyświetlają się na tablicy, w sekcji „Watch” oraz przed innymi filmikami.
  • Karuzela – w karuzeli można opublikować do 10 obrazów z oddzielnymi linkami do poszczególnych produktów.
  • Materiał błyskawiczny – reklama wyświetlana na pełnym ekranie mobilnym, gdy użytkownik kliknie w reklamę, może zawierać zdjęcia, opisy, filmiki i linki.
  • Kolekcja – opiera się na materiale błyskawicznym i pozwala na przedstawienie oferty sklepu w środowisku Meta.

Najlepszy format reklamy zależy od specyfiki firmy, dostępnych zasobów multimedialnych i celu danej kampanii.

Cele kampanii na Facebooku:

  • Rozpoznawalność – zwiększenie zasięgów, popularność marki oraz wzrost świadomości wśród potencjalnych klientów – stanowi to pierwszy etap lejka marketingowego;
  • Zaangażowanie – wyświetlanie filmu, pozyskiwanie kontaktów, wiadomości, ruch, aktywność – przekaz reklamowy ma sprowokować odbiorców do wykonania konkretnej czynności;
  • Konwersja – sprzedaż z katalogu, ruch, wizyta w firmie, zakup produktu oraz instalacja aplikacji – mają wygenerować sprzedaż lub inną ważną akcję.
facebook ads

Facebook w Polsce - statystyki

0123456789001234567890.01234567890%
Użytkowników korzysta z Facebooka używając telefonu.
0123456789001234567890.0123456789001234567890 mln
Osób korzysta z platformy Facebook.
0123456789001234567890.01234567890%
Użytkowników internetu styka się z reklamami na Facebooku.
012345678900123456789001234567890
Reklam klika przeciętny użytkownik rocznie.
czerwony z szarym lewa góra - Nakatomi Agencja Marketingowa Warszawa

Instagram Ads

Kolejnym niezwykle popularnym kanałem social media jest Instagram. Znajdziesz tam szerokie grono wiernych użytkowników – w tym również przedsiębiorców. Z pomocą tego serwisu możesz nie tylko wspierać działania sprzedażowe, ale też budować wizerunek marki. Ułatwiają to dostępne formaty reklam np. obrazy, filmy, karuzela zdjęć oraz Instagram Stories.

Na Instagramie dotarcie do potencjalnych klientów odbywa się na podobnych zasadach, co w przypadku Facebooka, czyli przy pomocy szczegółowego targetowania.

Zastanawiasz się, czy reklama na Instagramie jest skuteczna? Kampanie reklamowe na Instagramie pozwalają budować zasięg organiczny, więc znacznie łatwiej zdobędziesz nowych odbiorców, którzy z pomocą dopasowanego komunikatu z chęcią zaczną obserwować profil Twojej marki. W konsekwencji mogą stać się lojalnymi klientami.

Formaty reklam na Instagramie:

  • Obraz
  • Karuzela
  • Film
  • Rolka
  • Instagram stories
  • Sklep na instagramie

Cele kampanii na Instagramie

  • Rozpoznawalność
  • Zaangażowanie
  • Konwersja
Instagram ads

Instagram w Polsce - statystyki

0123456789001234567890.01234567890%
Użytkowników Instagrama to kobiety.
0123456789001234567890.01234567890 mln
Osób korzysta z platformy Instagram.
0123456789001234567890.01234567890%
Użytkowników internetu widzi reklamy na Instagramie.
0123456789001234567890-0123456789001234567890
Wiek Polaków najczęściej korzystających z Instagrama.
szare z czerwonym - lewa góra - Agencja Marketingowa Warszawa
kampanie dla firm w Polsce
facebook ads

Pinterest Ads

Pinterest wyróżnia się sporą popularnością, ale nie zrzesza tak dużej liczby użytkowników, jak Facebook czy Instagram. Dzięki temu znacznie łatwiej możesz dotrzeć do swojej grupy docelowej. Dlatego szczególnie branże odzieżowe, obuwnicze, turystyka itp. chętnie wybierają płatne kampanie reklamowe na Pinterest.

To, co wyróżnia Pinterest w Polsce to wysoki współczynnik kobiet korzystających z aplikacji – ponad 80% użytkowników. Firmy, których główną grupą odbiorców są kobiety z pewnością skorzystają na promocji na tej platformie, zarówno organicznej jak i płatnej. Piny sponsorowane naturalnie dopasowują się do wyszukiwań odbiorcy, dzięki czemu są skuteczne.

Formaty reklam na Pinterest:

  • Standardowe piny – to statyczne reklamy w postaci zdjęć lub obrazków
  • Karuzele – składają się z 2 do 5 kart, które umożliwiają przedstawienie różnych produktów bądź wielu wariantów, co jest dobrym rozwiązaniem w przypadku odbiorców lubiących mieć wybór podczas zakupów
  • Piny wideo – działają na takich samych zasadach, jak standardowe piny, ale jedyną różnicą jest zastąpienie obrazu plikami wideo
  • Piny zakupowe – służą do reklamowania produktów, które są oznaczone białymi punktami, dzięki temu odbiorca od razu zyska więcej szczegółowych informacji na temat produktu, a nawet skorzysta z błyskawicznego zakupu

Cele kampanii na Pintereście:

  • Zaangażowanie – kampania ułatwia nawiązywanie relacji i interakcji z użytkownikami
  • Ruch – obejmuje wszystkie działania, które mają doprowadzić do większego ruchu w obrębie Twojej strony lub sklepu online
  • Widoczność – polega na promowaniu Twojej firmy wśród konkretnej grupy docelowej
Pinterest ads

Pinterest w Polsce - statystyki

0123456789001234567890.01234567890 %
Użytkowników Pinteresta to kobiety.
01234567890.0123456789001234567890 mln
Osób korzysta z Pinteresta.
0123456789001234567890.01234567890%
Wzrost zasięgu reklam na Pintereście rocznie.
01234567890/01234567890
Kont w Polsce to przedsiębiorstwa.

TikTok Ads

Wśród młodego pokolenia – szczególnie Z i Y – najpopularniejszą aplikacją jest TikTok. Dlatego, jeśli tylko kierujesz swoją ofertę do tych użytkowników, to powinieneś zdecydować się na kampanię social media właśnie na TikToku. Musisz tylko dostosować się do specyficznego charakteru tej aplikacji, a do tego zadbać o ciekawe, dynamiczne i angażujące treści.

Tik Tok ads

Formaty reklam na TikToku:

  • TopView – wykorzystuje pełnoekranowe materiały wideo – mogą mieć maksymalnie 60 sekund.
  • Brand Takeover – to pełnoekranowa reklama dynamiczna lub statyczna. Może być wyświetlana w sekcji „dla Ciebie”.
  • Branded Hashtag Challenge – ten format jest wybierany, gdy zależy Ci na budowaniu interakcji z użytkownikami. Służy to do zapraszania odbiorców do tworzenia treści z konkretnym hashtagiem – najlepiej związanym ze stworzoną kampanią reklamową.
  • In-Feed Ads – ten format jest emitowany w sekcji „dla Ciebie”, co ma przede wszystkim budować relację z odbiorcami np. przy pomocy komentowania treści.
  • Branded Effects – zachęca użytkowników do wyznaczonej aktywności i wykorzystania specjalnych filtrów, naklejek i efektów.

Cele kampanii na TikToku:

  • Budowanie zasięgu z pomocą TikTok Ads wyświetlisz reklamę naprawdę ogromnej liczbie osób z Twojej grupy docelowej, dzięki temu skutecznie zwiększysz świadomość Twojej marki wśród użytkowników tej aplikacji.
  • Wzrost ruchu w przypadku tego celu kluczowe znaczenie ma zwiększenie liczby wizyt w obrębie witryny lub aplikacji mobilnej. Zazwyczaj ten cel jest stosowany w ramach kampanii remarketingowych na TikToku.
  • Instalacja aplikacji reklamy mają zachęcić do zainstalowania Twojej aplikacji, co jest chętnie wybierane przez sklepy online, gry i narzędzia mobilne.
  • Konwersja z pomocą pixela TikToka zyskasz wiele przydatnych informacji na temat odbiorców, co pozwoli Ci na dostosowanie contentu i zwiększenie konwersji, w tym sprzedaży.

TikTok w Polsce - statystyki

0123456789001234567890.01234567890 %
Użytkowników TikToka to kobiety.
01234567890.01234567890 mln
Dorosłych Polaków korzysta z TikToka.
0123456789001234567890.01234567890%
Dorosłych styka się z reklamami na TikToku.
0123456789001234567890 h
Średnio miesięcznie spędza użytkownik na TikToku.
Czerwone z białym lewa góra - Agencja Marketingowa Warszawa
kampanie marketingowe w Polsce - tło 2

LinkedIn Ads

LinkedIn to portal dedykowany przedsiębiorcom, ekspertom w swojej branży, handlowcom i całemu segmentowi B2B. Poza tym serwis służy do nawiązywania relacji biznesowych oraz dzielenia się branżowymi nowinkami czy po prostu swoją wiedzą. Oczywiście możliwe jest też prowadzenie płatnych kampanii reklamowych.

Kampanie na LinkedInie to przede wszystkim kampanie wizerunkowe i budujące sieć kontaktów biznesowych, w tym kampanie Lead Gen Forms generujące leady do dalszej współpracy B2B.

W Nakatomi tworzymy materiały employer brandingowe, leadowe, budujące wizerunek eksperta, informujące o działaniach firmy i ciekawych inicjatywach przedsiębiorczych.

Formaty reklam na LinkedInie:

  • Zdjęcie – sponsorowana grafika.
  • Karuzela – składa się z kilku zdjęć, grafik lub obrazków z opisami i linkiem URL.
  • Wideo – filmik o marce lub produktach.
  • Przekaz tekstowy – standardowe reklamy wyświetlane w różnych miejscach na LinkedIn.
  • Reklamy w wiadomościach – sponsorowane wiadomości prywatne.
  • Reklamy wizerunkowe – ma doprowadzić do zwiększenia rozpoznawalności Twojej firmy i zachęcić użytkowników do obserwowania strony na LinkedIn.
  • Reklamy ofert pracy – dynamiczna reklama służąca znalezieniu kandydatów do pracy.
  • Reklamy Spotlight LinkedIn – reklama dynamiczna z przekierowaniem na konkretną stronę np. do sklepu lub witryny firmowej.

Jakie są cele kampanii LinkedIn Ads?

  • Rozpoznawalności marki na rynku HR i B2B
  • Znalezienia doświadczonych pracowników na określone stanowisko
  • Rozszerzenia grona potencjalnych klientów
  • Zbudowania listy mailingowej
  • Zwiększenia ruchu w obrębie strony internetowej lub sklepu internetowego
LinkedIn ads

LinkedIn w Polsce - statystyki

01234567890:01234567890
LinkedIn ma równy podział użytkowników pod względem płci.
01234567890.01234567890 mln
Użytkowników korzysta z LinkedIna.
0123456789001234567890.01234567890%
Dorosłych styka się z reklamami na LinkedIn.
01234567890/01234567890
Polaków na LinkedInie to kierownicy lub dyrektorzy.
kampanie dla firm w Polsce

Twitter Ads

Twitter jest chętnie wybieranym medium społecznościowym przez marki i osoby próbujące zwiększyć kontakt bezpośredni z odbiorcami. Polega przede wszystkim na tworzeniu krótkich wiadomości, wniosków, informacji czy opinii. Ponadto w serwisie możesz wpisywać hashtagi, komentować inne Twitty oraz je retweetować.

Główną grupą korzystającą z tego serwisu są wykształcone osoby, które chcą na bieżąco komentować ważne wydarzenia – sportowe, polityczne czy kulturowe. Twitter zrzesza polityków, dziennikarzy, publicystów, naukowców i najchętniej jest wykorzystywany przez pokolenie Y. Dlatego to właśnie na tę grupę odbiorczą powinny być nakierowane płatne kampanie reklamowe Twitter Ads.

Jakie są formaty reklam Twitter Ads?

  • Tweet – służy do promowania tekstu, grafiki, ankiety czy konta na Twitterze. Reklamy są oznaczone jako promowane, a użytkownicy mogą się nimi dzielić poprzez udostępnianie bądź komentować Tweety.
  • Wideo – dotyczy reklam w formie wideo np. emitowanych przed filmem. Umożliwia budowanie nawiązywanie interakcji z odbiorcą w czasie rzeczywistym.
  • Karta – ta forma reklamy jest stosowana w kampaniach, które mają przekierować na konkretną stronę internetową.
  • Marka – ten rodzaj przypomina o marce i umożliwia reklamowanie wielu tweetów, dotyczących jakiegoś momentu, wydarzenia, tematu lub materiału wideo. Reklama może być wyświetlana w zakładce „Eksploruj”

Jakie są cele kampanii Twitter Ads?

  • Zasięgi
  • Zaangażowanie
  • Nowi obserwujący
  • Wyświetlenia wideo
  • Ruch na stronie
  • Konwersje
Twitter ads

Twitter w Polsce - statystyki

0123456789001234567890.01234567890 %
Użytkowników TikToka to kobiety.
01234567890.0123456789001234567890 mln
Użytkowników korzysta z Twittera.
01234567890.01234567890%
Użytkowników internetu styka się z reklamami na Twitterze.
01234567890 h
Miesięcznie spędza przeciętny użytkownik Twittera na platformie.
kampanie marketingowe w Polsce - tło 1

Kampanie w social media
Porozmawiajmy

zespół

    nakatomi

    Jesteśmy międzynarodową agencją marketingową zajmującą się kompleksowymi kampaniami B2B oraz B2C.

    Nakatomi® – We create your future.

    Accredited Agency
    clutch
    Good Firms
    Top PPC Company
    Accredited Agency
    clutch
    Good Firms
    Top PPC Company

    Nakatomi® – All rights reserved

    footer
    Agencja Marketingowa Warszawa - footer