Jakie są ważne wydarzenia marketingowe w 2023?
Naprawdę zachęcająco zapowiada się 2023 rok pod względem wydarzeń marketingowych i festiwali SEO. Sprawdź już teraz, jakie eventy są organizowane w Polsce i w innych częściach świata w tym roku. Zastanów się, które wydarzenia rozwiną Twoją wiedzę i pomogą w zwiększeniu efektywności Twoich usług.
W treści tego artykułu znajdziesz:
- 5 wydarzeń marketingowych na świecie w 2023 roku
- 5 ważnych wydarzeń marketingowych w Polsce w 2023 roku
Wydarzenia marketingowe 2023 na świecie
Połącz przyjemne z pożytecznym! Konferencja marketingowa za granicą to świetny pomysł, aby wzbogacić swoją wiedzę, zyskać inspirację i nowe spojrzenia na marketing, a przy okazji wyruszyć w podróż do USA czy do Wielkiej Brytanii. Spójrz, jak na promocję w sieci patrzą specjaliści za granicą.
Digital Marketing Europe
Dla wielu osób to najważniejsze konferencje marketingowe na świecie kierowane do profesjonalistów i pasjonatów digital marketingu. Wydarzenie trwa dwa dni, podczas których zazwyczaj bierze udział ponad 5000 uczestników z 30 krajów. Wszyscy przychodzą po to, aby posłuchać ponad 40 najlepszych specjalistów z branży marketingu internetowego.
Jakie tematy będą omawiane w trakcie konferencji:
- sztuczna inteligencja (AI) i uczenie maszynowe,
- optymalizacja wyszukiwania głosowego,
- content wideo,
- reklama natywna,
- chatboty,
- marketing wielokanałowy,
- marketing influencerów w Social Mediach,
- Growth Hacking i wiele innych tematów związanych z digital marketingiem i z najnowszymi trendami.
Konferencje marketingowe Digital Marketing Europe organizowana jest przez Internet 28-29 marca 2023 roku. Do wyboru jest kilka pakietów cenowych do wyboru – najtańszy kosztuje 146 € dla osób, które zdecydują się na zakupienie biletu odpowiednio wcześniej.
Content Marketing World
Ponad 100 ekspertów czeka na Ciebie, aby dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniami na temat content marketingu. To świetna dawka wiedzy, aktualnych trendów i inspiracji dla wszystkich, którzy zajmują się lub pasjonują contentem.
Wśród głównym tematów, na temat których będzie można posłuchać, są:
- content ROI,
- strategie content marketingu,
- Content Experiences,
- Influencer Marketing,
- tworzenie oraz rozwój contentu,
- zarządzanie i optymalizacja treści,
- Visual Storyrelling i wiele innych.
Chcesz przenieść swoją firmę do Internetu? A może planujesz rozwinąć biznes online? Czy po prostu Twoja praca skupia się wokół content marketingu? W takim razie nie może Cię zabraknąć na tym wyjątkowym wydarzeniu.
Konferencja marketingowa Content Marketing World odbywa się 26-29 września 2023 roku w Waszyngtonie w USA.
Digital Marketing World Forum Global
Jednym z najważniejszych wydarzeń związanych z marketingiem cyfrowym jest Digital Marketing World Forum Global. Event odbywa się w Londynie od 21 do 22 czerwca 2023 r. Organizowane konferencje marketingowe każdego roku przyciągają tysiące użytkowników, którzy mogą wysłuchać ponad 100 prelegentów. Głównym tematem spotkań będzie przyszłość technologii marketingowych oraz wyzwania, jakie stoją przed tą branżą.
Oprócz tego możesz wziąć udział w prelekcjach na temat:
- wirtualnej rzeczywistości,
- sztucznej inteligencji,
- marketingu influencerów,
- doświadczenia użytkowników (UX),
- doświadczenia klienta (CX),
- e-commerce,
- content marketingu,
- analizowania danych.
Dwudniowy udział w wydarzeniu Digital Marketing World Forum Global kosztuje ok. 999 £, a jeden dzień 849 £.
Social Media Strategies Summit
Interesują Cię konferencje marketingowe ukierunkowane na media społecznościowe? W takim razie nie może Cię zabraknąć na wydarzeniu Social Media Strategies Summit, które odbywa się 21-24 lutego 2023 roku. Event ma charakter wirtualny, więc z łatwością weźmiesz w nim udział.
Sesje i prelekcje są przede wszystkim skierowane do specjalistów od mediów społecznościowych, zajmujących się tworzeniem strategii. Z pomocą zaproszonych ekspertów nauczysz się planowania, kontrolowania efektów podjętych działań, ożywisz swoją społeczność i dowiesz się, jak poprawić świadomość marki oraz lojalność odbiorców.
Tematy sesji obejmują:
- content marketing,
- strategie Social Mediów – m.in. opracowywanie strategii wielokanałowych mediów społecznościowych dla małych zespołów,
- budowanie społeczności marki w mediach społecznościowych,
- płatne reklamy – na przykładzie Booking.com.
Bilet na czterodniowe wydarzenie Social Media Strategies Summit kosztuje 749 USD – obejmuje 21 sesji na żywo i 11 dodatkowych prelekcji do obejrzenia na żądanie.
Adobe Summit
Adobe Summit to ponad 200 sesji, praktycznych laboratoriów, przedkonferencyjnych i networkowych szkoleń. Bez względu na miejsce zamieszkania możesz wziąć udział w konferencji marketingowej Adobe Summit, który odbędzie się w Las Vegas – od 19 do 23 marca. Wydarzenie jest też dostępne online w dniach 21-22 marca 2023.
Jakie tematy zostaną podjęte na konferencji Adobe Summit 2023?
- Trendy i inspiracje.
- Spersonalizowane zaangażowanie wielokanałowe.
- Ekosystem deweloperski.
- Łańcuch dostaw treści.
- Zarządzanie danymi klienta.
- Spersonalizowany handel.
- Marketing B2B.
- Treści, które będą dbały o większą wydajność.
- Omówienie autorskich produktów Adobe, a szczególnie Adobe Experience Cloud.
- Zarządzanie pracą zespołową.
Ile kosztuje udział w konferencji marketingowej Adobe Summit?
Pełen karnet konferencyjny kosztuje od 1695 do 2095 USD. Możesz zdecydować się też na pakiet grupowy lub skorzystać ze zniżek rządowych, edukacyjnych bądź przeznaczonych dla organizacji non-profit.
Szkolenia przedkonferencyjne kosztują – jednodniowe 795 USD, a dwudniowe 1590 USD.
Ważne wydarzenia marketingowe 2023 w Polsce
Wolisz bardziej lokalne konferencje marketingowe? Sprawdź, jakie wydarzenia organizowane są w 2023 roku w Polsce. Oto lista 5, na które czeka zdecydowanie najwięcej pasjonatów marketingu internetowego.
I Love Marketing
Chcielibyśmy zaproponować także udział w polskich konferencjach marketingowych. Jednym z najpopularniejszych wydarzeń jest I Love Marketing. Multikino Złote Tarasy w Warszawie będzie gościć pasjonatów marketingu aż przez 5 dni. Od 15 do 19 maja 2023 roku odbędzie się już XV edycja konferencji, podczas której nie może zabraknąć żadnego miłośnika marketingu.
Konferencja marketingowa została podzielona na 5 bloków tematycznych:
- I dzień – Automation & Tools – nowość!
- II dzień – Marketing
- III dzień – Social Media
- IV dzień – SEO & content
- V dzień – Dev
Najlepsi i najbardziej charyzmatyczni specjaliści w Polsce odkryją sekrety swojej pracy i wnioski ze swojego doświadczenia podczas 18-minutowych prezentacji. Po tak ogromnej dawce wiedzy uczestnicy mogą wziąć udział w Afterparty #ilovemkt i zawrzeć tam biznesowe oraz prywatne znajomości.
Ceny na I Love Marketing rozpoczynają się już od 590 zł za każdy dzień. Im bliżej będzie do wydarzenia, tym ceny zaczną wzrastać.
in_digital marketing
Kolejną propozycją dla specjalistów zajmujących się marketingiem jest konferencja marketingowa in_DIGITAL MARKETING, która odbędzie się 22-23 marca 2023 roku. W evencie można wziąć udział bezpośrednio w Warszawie lub też online.
Tutaj wykłady przeplatają się z częścią treningową z wykorzystaniem workbooka, aby jeszcze lepiej wzmocnić zrozumienie i zapamiętywanie omawianego materiału.
Czego dowiesz się w trakcie konferencji:
- Storytelling na YouTube,
- Komunikacja w czasie kryzysu,
- Marketing generacyjny,
- Personalizacja w digital marketingu,
- Wielokanałowe reklamy,
- Potencjał Metaverse,
- Marki w świecie digital i wiele innych wartych uwagi tematów.
Bilety na 2 dni konferencji w formie stacjonarnej możesz zakupić już od 1150 zł – w cenie udział w wykładach i ćwiczenia, możliwość indywidualnej rozmowy z prelegentami, paczka powitalna i Afterparty. Pakiet VIP zawiera dostęp do nagrań z konferencji.
Jeśli chcesz wziąć udział w tej konferencji marketingowej online – to musisz przygotować się na ceny od 950 zł.
Videowars by Screenlovers
Konferencja marketingowa Videowars by Screenlovers to wydarzenie dla fachowców z rynku wideo i reklamy. W prelekcjach biorą udział agencje, wydawcy wideo, producenci, reklamodawcy oraz badacze. Podczas 6. edycji VideoWars poznasz m.in.:
- trendy programowe i formaty wyróżniające się największym potencjałem,
- sekrety przenikające się ze świata SVOD i AVOD,
- znaczenie i monetyzację „uwagi” w odbiorze reklam wideo.
Warto podkreślić, że tematyka prelekcji może ulec zmianie.
Event będzie miał miejsce jesienią 2023 roku. Cena biletu wyniesie ok. 1200 zł.
Mobile Trends Conference
Podczas Mobile Trends Conference poruszane są najważniejsze kwestie związane ze sprzedażą internetową. Z pewnością to punkt obowiązkowy dla specjalistów od marketingu mobilnego, nowych technologii, projektowania aplikacji UX i UI. Event odbywa się w Krakowie od 28 do 29 marca.
Zapowiedziane są konferencje marketingowe m.in.:
- Main Stage – to najlepszy czas na wysłuchanie inspirujących prelekcji, poznanie ekspertów z różnych dziedzin, zdobycie nowej perspektywy i rozwój swojej kariery.
- Stage Commerce – z tych prelekcji dowiesz się, jak wyprzedzić konkurencję, jak nadążyć za nowymi przepisami i trendami oraz rozwinąć swój e-commerce.
- Stage Fintech – tematyka spotkań obejmuje finanse cyfrowe i metody tworzenia technologii bankowych.
- Stage Marketing – obejmuje prelekcje na temat narzędzi i metod reklamowych, mobilnych kanałów dotarcia do użytkowników, zwiększenia rozpoznawalności marki i poszerzania grona odbiorców.
- Stage UX Design – dowiesz się, jak tworzyć przyjazny interfejs, jak badać potrzeby użytkowników i tworzyć rozwiązania zgodne z trendami.
Bilety na Mobile Trends Conference od 450 do 1300 zł netto.
SEO & Content Camp
Interesują Cię konferencje marketingowe z zakresu SEO, pozycjonowania i treści? Zatem weź udział w wydarzeniu SEO & Content Camp, które odbywa się w Zakopanem od 25 do 27 maja.
Poruszane będą m.in. następujące tematy:
- techniczne aspekty SEO,
- zaawansowane algorytmy oraz AI w SEO,
- content marketing w 2023 roku i w przyszłości,
- International SEO, czyli wskazówki na temat prowadzenia działań SEO na międzynarodowym rynku,
- biznes w branży digital marketingu i SEO,
- negocjacje z inwestorami, skalowanie biznesu oraz strategia rozwoju,
- case study o tworzeniu contentu, który jest przyjazny Google.
Koszt SEO & Content Camp to ok. 786-2766 zł.