1. Większa liczba klientów

Statystyki są jednoznaczne: im wyższa pozycja na liście wyników wyszukiwania, tym większa popularność witryny. Aż 63% osób korzystających z wyszukiwarek klika jedną z trzech pierwszych pozycji, jaka odpowie na ich zapytanie. Oznacza to, że inwestycja w pozycjonowanie przekłada się na realne odwiedziny na stronie internetowej. Im więcej internautów wejdzie na naszą stronę, tym więcej z nich pozna naszą markę i ofertę, a w konsekwencji z niej skorzysta.

2. Niski koszt promocji

Każdy, kto kiedykolwiek interesował się metodami promocji firm, wie, że spot w telewizji, reklama w prasie czy radio kosztują naprawdę niemało. W porównaniu do cen takich działań, pozycjonowanie w internecie przedstawia się wyjątkowo tanio. Przykładowo, koszt pojedynczej reklamy w innych mediach to  kilkudziesiąt tysięcy złotych, a ceny za całe kampanie sięgają kilkuset tysięcy, natomiast pieniądze potrzebne na pozycjonowanie to zaledwie kilkadziesiąt złotych miesiecznie. 

3. Wiarygodność 

Co robisz, kiedy chcesz dowiedzieć się czegoś o firmie, o której usłyszałeś? Prawdopodobnie twoją pierwszą reakcją jest wpisanie jej nazwy w wyszukiwarkę i obejrzenie jej aktywności w internecie. Jeśli nie znajdujesz w nim śladów działalności przedsiębiorstwa,  wydaje ci się to podejrzane. Podobnie myślą twoi potencjalni klienci, którzy podświadomie utożsamiają profesjonalnie przygotowaną i wypozycjonowaną stroną z fachowymi usługami.

4. Pracuje na nas

Nawet jeśli twój dział promocji zatrudnia najbardziej zaangażowane i pracowite osoby na świecie, nie możesz liczyć na ich pomoc przez cały czas. Każdy pracuje jedynie przez określoną liczbę godzin, bywa chory, zmęczony i bierze urlopy. Natomiast dobrze wypozycjonowana strona promuje twoją firmę przez całą dobę. Nawet, kiedy ty nie zajmujesz się akurat sprawami służbowymi, inwestycja włożona w pozycjonowanie nieustannie się zwraca, generując dodatkowe przychody.

5. Budowanie relacji

Celem posiadania własnej strony, bloga firmowego czy kont na portalach społecznościowych jest sukcesywne budowanie trwałych relacji z internautami. Dzięki tym mediom pozostają oni na bieżąco ze sprawami z życia firmy, dowiadują się o promocjach i wydarzeniach oraz mają stałą możliwość komunikowania się z pracownikami przedsiębiorstwa. Jeśli mają jakiekolwiek pytania, uwagi czy opinie, którymi chcieliby się podzielić, nie mają problemu z nawiązaniem z nimi kontaktu. 

6. Im więcej tym lepiej

Każde zwiększenie ruchu na stronie internetowej powoduje zwiększenie zapotrzebowania na Twoje produkty czy usługi. Tym samym większy obrót i zysk. Oczywiście samo pozycjonowanie nie wystarcza, dlatego jest tylko jednym z elementów strategii, jaką prowadzimy zawsze, przy kampaniach marketingowych dla firm niezależnie od branży. Czym więcej ścieżek dotarcia do potencjalnych klientów tym więcej możliwości sprzedażowych. Postaw na kampanie wielopłaszczyznowe.

Pozycjonowanie stron internetowych

Dowolne systemy rozliczeń przy pozycjonowaniu stron w Polsce. Pozycjonujemy strony internetowe, portale, portale miejskie, strony onepage.
Pozycjonowanie stron – dlaczego to najlepsza opcja dla firmy?

      Posiadanie własnej strony internetowej jest już właściwie standardem. Każda firma, której zależy na rozpoznawalności oraz sporych dochodach, musi zainwestować w profesjonalnie przygotowaną witrynę oraz profil na Facebooku. Narzędzia te nie będą jednak w stanie należycie spełniać swojej funkcji, jeśli nikt się o nich nie dowie. 
   Aby zwiększyć zasięg naszego miejsca w sieci, z reguły sięgamy po pozycjonowanie. Dlaczego jest to najlepsza opcja dla firm? Firmowa strona internetowa to fantastyczne narzędzie, które bardzo przydaje się podczas zwiększania rozpoznawalności naszej marki. Wchodzą na nią nie tylko stali klienci, którzy znają adres z ulotek, ale również osoby, które do tej pory nie miały pojęcia o jej istnieniu. Jak to możliwe? 
Poznaj 6 zasad dlaczego warto pozycjonować strony www

Mechanizm jest bardzo prosty: użytkownik zainteresowany daną usługą lub produktem wpisuje w wyszukiwarkę odpowiednie hasło, np. „fotograf ślubny pomorze” lub „damskie buty sportowe”. Już po chwili jego oczom ukazuje się cała lista stron pasujących tematyką do wyszukiwanego zestawu słów kluczowych. Udowodniono, że większość internautów nawet nie sprawdza więcej niż dwóch stron wyników – oznacza to, że wszystkie te witryny, które znajdują się dalej, nawet nie będą miały szansy na przyciągnięcie uwagi potencjalnego odbiorcy. I właśnie po to jest nam pozycjonowanie – by nasza strona znalazła się jak najwyżej na liście wyników wyszukiwania, a co za tym idzie, miała większe możliwości oddziaływania na konsumentów. Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie strony?

Pozycjonowanie w Stanach Zjednoczonych

W Stanach Zjednoczonych pozycjonujemy na chwilę obecną ponad 70 stron interenetowych. Współpracujemy zarówno z małymi firmami jak i globalnymi markami. Posiadamy liczne zaplecze pozycjonerskie, ponad 300 naszych stron jest gotowych do wprowadzenia linków dla stron klientów.

Pozycjonowanie w Kanadzie 

Na kanadyjskim rynku jesteśmy obecni dopiero od 2016 roku, jednak już teraz zaufało nam ponad 50 firm z tego pięknego kraju. Kanada prostym rynkiem pod pozycjonowanie nie jest, jednak cały czas budujemy nasze zaplecze, zarówno blogowe jak i zaplecze własnych stron internetowych.

Pozycjonowanie stron w Chinach 

Jesteśmy jednyną agencją marketingową w Polsce, która weszła z pozycjonowaniem na jeden z najtrudniejszych rynków - Chiny. Pozycjonujemy w kilku chińskich dialektach. Działamy w Chinach od początku 2014 roku, współpracując z 8 firmami z Polski, sprzedającymi produkty na chińskim rynku.

Pozycjonowanie w Niemczech 

Jeden z głównych naszych rynków, zarówno, jeśli chodzi o kampanie dla firm, jak i pozycjonowanie. Obecnie na Niemcy i Austrię prowadzimy 400 kampanii i pozycjonujemy ponad 75 stron. Działamy także na rynku szwajcarskim oraz w każdym, gdzie językiem urzędowym jest niemiecki. Z nami narynek niemiecki weszły taki firmy jak Therma-tech, GM, Yara itp...

Pozycjonowanie w 
Szwecji

Polskie firmy, głównie te z województwa pomorskiego, upodobały sobie rynek szwedzki jako bogaty i dający duże pole manewru. Na Szwecję promujemy i pozycjonujemy głównie polskie sklepy internetowe, działające w każdej branży, począwszy od materiałów budowlanych a kończąc na bieliźnie. Prowadzimy ponad 40 stron, z których już 17 jest w TOP 5 

Pozycjonowanie stron  w Norwegii

Norwegia to nasz "konik", to miejsce gdzie mamy ogromne pole manewru, zarówno w promocji polskich firm jak i pozycjonowaniu stron www. Współpracujemy z norweskimi firmami od 2009 roku, posiadamy w tym kraju liczną sieć kontaktów, ogromne zaplecze pozycjonerskie. Promujemy 45 firm, pozycjonujemy 33 strony, 22 TOP 3. Z nami na rynek norweski wchodził Drutex S.A. 

Pozycjonowanie stron w Hiszpanii

Na rynku hiszpańskim dopiero zaczynamy naszą działalność. Pierwszą stronę zaczeliśmy promować w styczniu 2016 roku. Na teraz dołączyło do nas już 11 firm, działających głównie w branży turystycznej. Rezultat? Na 35 promowanych fraz po 4 miesiącach 7 w TOP 7, rekomendacja Hiszpańskiej Izby Gospodarczej.

Pozycjonowanie stron
w Rosji Yandex

Pozycjonowanie stron internetowych w Rosji na wyszukiwarkę Yandex, to zupełnie inne zadanie niż każdemu dobrze znane Google. Inne indeskowanie, inne zaczytwanie linkowania przez Yandex roboty. Zupełnie inna wartość linków w stosunku do tych preferowanych przez Google. Na rynku rosyjskim obsługujemy 24 firm w zakresie SEO i Yandex Ads SEM.

Pozycjonowanie stron we Francji

Francję kochają chyba wszyscy. Kto był w Prowansji, cz też przechadzał się po lazurowym wybrzeżu, zawsze ten cudowny kraj będzie miał w pamięci. Polscy przedsiębiorcy, także upodobali sobie Francję, głównie w branży turystycznej jak i odzieżowej. Nasze produkty swobodnie konkurują z francuskimi zarówno pod względem ceny jak i jakości.

Pozycjonowanie we Włoszech 

Pozycjonowanie we Włoszech, czy kampanie na rynku włoskim do najłatwiejszych nie należą, z racji ogromnej konkurencji produktów, jakie sprowadzane są do tego pięknego kraju, szczególnie z Afryki. Włochy, jako miejsce do robienia biznesu, polecamy głównie dla branży turystycznej. Na włoskim rynku pozycjonujemy tylko 8 stron, ale są to kluczowe polskie biura podróży z największymi, na czele. 

Pozycjonowanie 
w Danii

Dania czy Szwecja to piękny rynek biznesowy, głównie w związku z dobrobytem jaki panuje w tych krajach. Wyższe o 100-200 % ceny niż w naszym kraju, przy jakości naszych produktów to wymarzony rynek dla polskiego przedsiębiorcy. Duńczycy, jak wszyscy skandynawowie, kochają jakość, zatem jeśli zamierzacie sprzedać produkt wysokiej jakości, nawet przy wysokiej cenie, to jest to rynek dla Waszej marki. 

Pozycjonowanie w Portugalii

Nowość w naszej ofercie. Na rynek portugalski weszliśmy dopiero w marcu 2016 roku. Branża internetowa w Portugalii to mit, tym bardziej ten rynek polecamy dla każdej firmy działającej w e-commerce. W portugalii z powodzeniem sprzedaję się polski alkohol, jedzenie, a także środki czystości i chemia przemysłowa. Ruszamy w tej chwili z kilkoma kampaniami i o efektach poinformujemy w aktualnościach.

Pozycjonowanie na dowolnym rynku - Google, Yandex, Baidu

Czym naprawdę jest pozycjonowanie stron na domenach zagranicznych i czym różni się od pozycjonowania w Polsce? Niczym! I tego należy się trzymać. Jeśli wyjdziemy z tego założenia i nasze procedury powtórzymy, tak, jak byśmy to robili na rodzimym rynku, to z pewnością, nasza strona wejdzie do Top 10 i to w miarę szybko. Jak przy wszystkich działaniach marketingowych w internecie, siła tkwi w szczegółach.
Jak wiadomo, jedne frazy pozycjonuje się łatwiej, inne sprawiają więcej problemów. Po otrzymaniu zapytania od klienta, przedstawiamy bezpłatnie wycenę pozycjonowania. W naszej agencji to nasz klient wybiera formę płatności. Oferujemy płatność w abonamencie, oraz płatność za efekt, czyli po uzyskaniu TOP 10. Ceny pozycjonowania stron rozpoczynają się u nas już od 39 złotych za frazę i wzrastają wraz z trudnością danej frazy. Rozpoczęcie kampanii, po analizie strony, dokonaniu poprawek na stronie, wprowadzeniu odpowiednich tekstów, rozpoczynamy pozycjonowanie stron. Nasze działania polegają na wprowadzaniu wartościowych linków do strony - najlepiej dofollow. Pozycjonowanie stron przebiega w sposób właściwy, jeśli prowadzone jest z głową, a linki wprowadzane według harmonogramu. Pozycjonowanie tylko ze sprawdzoną agencją. Stron internetowych mamy całą masę i każdy właściciel strony chciał by, aby to jego domena pokazywała się w wynikach wyszukiwania na pierwszych pozycjach, jednak na to potrzeba czasu. Czym różni się nasze pozycjonowanie od konkurencji? Robimy to z głową, powoli, ręcznie i wiemy co robimy. My również potrafimy wypozycjonować stronę www w 2 miesiące ale nie o to chodzi. Przy takich działaniach domena dostanie ban od wyszukiwarki za nienaturalne działania i taki będzie efekt nieprzemyślanych działań. Przy pozycjonowaniu zarówno z płatnością za efekt jak i w płatności czasowej musicie pomyśleć, że lepiej poczekać i stronę powoli wprowadzać do TOP 10 niż działać gwałtownie, chaotyczne i mieć problemy.   
 Załóżmy, że chcemy wypozycjonować stronę w Google.se czyli na rynku szwedzkim. Co musimy zrobić? Podstawą oczywiście jest ustawienie SEO w taki sposób, aby zoptymalizować je pod kontem języka szwedzkiego, tutaj nic się nie zmienia w stosunku do języka polskiego, działamy tak samo. Schody zaczynają się dopiero jak chcemy przekonać właściciela strony, który posiada 10 wersji językowej, że o wiele lepszym rozwiązaniem jest budowanie strony na domenie krajowej .se a nie na subdomenach dlaczego? Tutaj pozycjonując stronę zawsze wychodźcie z tego założenia i pamiętajcie co piszemy po raz setny „ Google jest jak dziecko i się uczy „. W tym przypadku oznacza to tyle, że Google przypisuję treści i linki do danego kraju i podporządkowuję domenę pod rejon. Jeśli mieliśmy już stronę w języku polskim i prowadzi do nich kilka set lub tysiące linków, to bardzo ciężko będzie nam przekonać wyszukiwarkę, że to strona w języku szwedzkim a nie polskim. To tak jak z dzieckiem jak pokocha swoje zwierzaczka to nic go nie przekona do innego. W każdym przypadku Google działa identycznie. To pierwszy i kluczowy element, od jakiego należy zacząć. Kolejny to linki z domen krajowych. W większości przypadków ( Norwegia jest wyjątkiem ), do naszej domeny powinny prowadzić linki z domeny krajowej. To tak jak z treścią, aby Google wysoko pokazywało nam stronę w Google.se, linki do niej powinny prowadzić z wartościowych stron w Szwecji. Tutaj wartość linków i zasady wprowadzania nie ulegają zmianie. 


Nakatomi Warszawa

Nakatomi Polska oddział Warszawa 
 Nasz oddział w Warszawie znajduję się w 
Zebra Tower 00-640 Warszawa ul. Mokotowska 1
VIII piętro
 Tel : 22/378-25-43  e-mail: biuro@nakatomi.pl 

Nakatomi Gdańsk

Nakatomi Polska oddział Gdańsk 
Nasz oddział w Gdańsku znajduję się w
 Park Oliwski 80-338 Gdańsk ul. Opacka 16 
II piętro
Tel : 58/732-22-85 e-mail: gdansk@nakatomi.pl 

Nakatomi Gdynia

Nakatomi Polska oddział Gdynia
 Nasz oddział w Gdyni znajduję się w 
 Atrium Center  81-263 Gdynia ul. Starowiejska 41
VI piętro
 Tel : 58/732-24-32 e-mail: biuro@nakatomi.pl 

Zaufaj profesjonalistom

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych SEO czy prowadzenie kampanii SEM w internecie w obecnych czasach to 90% sukcesu Twojej firmy. Tworzymy tylko unikatowe rozwiązania, bazujące na doświadczeniu, umiejętnościach i predyspozycjach, do osiągnięcia sukcesu na danym rynku. Zaufaj naszej agencji. Kochamy to, co robią, bo tylko z takim zespołem można odnieść sukces.
Copyright (c)2014-2021, All Rights Reserved Nakatomi LLC

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem